VIIბ კლასის მოსწავლეთა სია
1. აბაშიძე ირაკლი
2. ბაზალელი ანი
3. ბარისაშვილი ნინო
2. ბაზალელი ანი
3. ბარისაშვილი ნინო
4. ბიჩნიგაური ანი
5. ბიჩნიგაური თემური
6. ბოლოთაევი გიორგი
7. გვილავა სალომე
8. გოსტამაშვილი ირინა
9. დავლიანიძე ეთერ
10.
ემუხვარი მიხეილ
11.
ირემაშვილი საბა
12.
ლაფანაშვილი თინათინ
13.
ლოსევა მარიამ
14.
მამულაშვილი ლევან
15.
მიქიაშვილი სოფო
16.
პატაშური გიგა
17.
საგინაშვილი ეთერ
18.
სუარიძე თამთა
19.
ტატიშვილი ბაქარ
20.
ჩალათაშვილი მარიამ
21.
ჩიხლაძე ეკა
22.
ჭავჭავაძე გიორგი
23.
ხატიაშვილი ნიკოლოზ
24.
ხიზანიშვილი ლუკა
25.
ხუბერაშვილი ნიკა
26.
ხუნჯგურუა ვიქტორია
27.
ხუროშვილი ალექსანდრე
28.
ჯაფარიძე ბიძინა
ყველა მასწავლებელი უნდა ფლობდეს მასწავლებლისათვის აუცილებელ ოთხ საიდუმლოს
1.
უსაზღვროდ უყვარდეს ბავშვები;
2.
უსაზღვროდ უყვარდეს საგანი, რომელსაც ასწავლის;
3.
ჰქონდეს უნარი ეს
სიყვარული სხვასაც შეაყვაროს, როგორც უკურნებელი სენი;
4.
იყოს თანამედროვე,
ჰქონდეს ცოდვა-მადლის ანუ
სამართლის გაჩენისა და
მოთმინების დიდი უნარი;
ჩემი
სურვილები:
Ø მე მინდა, რომ
საგანი მხოლოდ კი
არ შევასწავლო შევაყვარო კიდეც.
Ø მე მინდა, რომ
ვუყვარდე ამიტომ ვეცდები, მათ მოვექცე ისე
როგორც მე მინდა მომექცნენ.
Ø მე
არ ვარ ყოვლისმცოდნე, ამიტომ არც ვინდომებ, ასე მოვაჩვენო თავი.
Ø მე
ვარ ჩვეულებრივი ადამიანი, ვუშვებ შეცდომებს. ამიტომ მოთმინებით შევხვდები მათ
შეცდომებსაც. ვეცდები ვიყო მუდამ თავშეკავებული, მომთმენი, გაწონასწორებული, ყურადღებიანი. შეხვედრისას
თითოეულის განწყობილება შევიცნო და
ვუთანაგრძნო. ვიყო მათ
გვერდით რთულ სიტუაციებში. სიძნელეების გადალახვაში
დავეხმარო. ჩავუნერგო საკუთარი თავის რწმენა, სიხარულით შევხვდე მათ გამარჯვებებს, ვუთანაგრძნო დამარცხებულებს.
Ø ვიცხოვრებ მათთან ერთად, გავერთობი და
გავოცდები მათთან ერთად.
Ø დაუზოგავად გავიღებ მათთვის ცოდნას, სითბოს, სიყვარულს.
Ø დავეხმარები მათ აკადემიური და სხვა
პრობლემების გადაჭრაში.
Ø ვიკისრებ შუამავლის როლს
მოსწავლეს, მშობელსა და
მასწავლებელს შორის პრობლემების
წარმოქმნის შემთხვევაში.
დამრიგებლის სამუშაო გეგმა
საორგანიზაციო საკითხები
|
შესრულების დრო
|
შემსრულებელი
|
1.კლასის
ხელმძღვანელის პორტფოლიოს შექმნა–შევსება
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ოქროპირიძე
|
2.
სადამრიგებლო კლასის შეფასებისა და თვითშეფასების
სქემების შედგენა –შევსება
|
||
3.
სემესტრული და წლიური ანგარიშების და გაწეული
მუშაობის დამადასტურებელი მასალების წარდგენა დირექტორთან
|
||
4.
მოსწავლეთა პირადი საქმის წარმოება
|
||
5.
სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა მოსწავლეთა და
მშობელთათვის
|
||
6.
მშობლის უფლება–მოვალეობების გაცნობა
|
||
7.
კლასის ღირსების კოდექსის(ქცევის წესების)
შემუშავება
|
||
8.სახელმძღვანელოებისა
და შეფასების სქემების გაცნობა მოსწავლეთა და მშობელთათვის
|
||
9.
კლასის საათისა და მშობელთა კრებების
ორგანიზება–ჩატარება და შესაბამისი ოქმების წარმოება
|
||
10.
მშობელთა სასკოლო ცხოვრებაში ჩართულობის მიზნით
ღონისძიებების მოწყობა
|
||
11.
სემესტრის ბოლოს მოსწავლეთა დახასიათება
განმავითარებელი კომენტარებით
|
||
12.მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი
|
||
13.
კლასში შემსვლელ მასწავლებლებთან შეხვედრები
|
||
14.
მოსწავლეთა პორტფოლიოს წარმოება
|
||
15.
ღონისძიებების დაგეგმვა–ჩატარება
|
||
16.
ექსკურსიების მოწყობა
|
აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი
|
შესრულების დრო
|
შემსრულებელი
|
1) სადამრიგებლო რვეულში
მასწავლებლების მიერ თითოეულ მოსწავლეზე განმავითარებელი კომენტარების შეტანა და
მშობელთათვის გაცნობა
2) თითოეული მოსწავლის საჭიროებების დადგენის მიზნით
საგნის მასწავლებლებთან შეხვედრების მოწყობა
3) დამატებითი მეცადინეობების ორგანიზება
4) მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაცნობის
მიზნით მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების მოწყობა
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ოქროპირიძე
|
დისციპლინის მონიტორინგი
|
შესრულების დრო
|
შემსრულებელი
|
1.დაგვიანებისა
და გაცდენების მონიტორინგი, დაფიქსირება სადამრიგებლო რვეულში
2.დისციპლინარული
დარღვევების შემთხვევაში მშობელთან შეხვედრა და გასაუბრება
3.გაცდენა–დაგვიანების
დაფიქსირება დირექციის ჟურნალში პირველი გაკვეთილის შემდეგ
4.მშობელთა
შეტყობინების არარსებობის შემთხვევაში მასთან დაკავშირება და
გაცდენა–დაგვიანების მიზეზის დადგენა
5. დისციპლინარული
დარღვევის შემთხვევაში სკოლაში დაწესებული წესებასა გაცნობა მშობელთათვის
6.სასკოლო
სასწავლო ნივთებზე ყოველდღიური მონიტორინგი
7. კლასის
ინვენტარისა და საკლასო ოთახის ინტერიერის მოვლა–გაფრთხილებაზე
ყოველდღიური კონტროლი
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ოქროპირიძე
|
#
|
შესასრულებელი
საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
1
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება, ჟურნალის
და სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება
|
სექტემბერი
|
2
|
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
|
3
|
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
|
4
|
კლასის საათი ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სემესტრის
დასაწყისში
|
5
|
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანების ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
6
|
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
7
|
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანი, რას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი?
|
ოქტომბერი
|
8
|
საუბარი ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ
|
ნოემბერი
|
9
|
ცვლილებები, როგორ ვიზრდებით, ვვითარდებით?
რა გვეხმარება ზრდასა და განვითარებაში.
|
ნოემბერი
|
10
|
არასტანდარტულ სიტუაციაში ადეკვატური
მოქმედება, სიფრთხილის
გამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ შორის, ვირტუალურ
მეგობრებთან.
|
ნოემბერი
|
11
|
ექსკურსია
|
დეკემბერი
|
12
|
კლასის საათი- როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი
|
დეკემბერი
|
13
|
კლასის საათი: 1 სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
|
14
|
საუბარი: „იყავით ის, რაც ხართ“
|
იანვარი
|
15
|
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივ ცვლილებებთან დაკავშირებით
|
თებერვალი
|
16
|
„ვიცხოვროთ მავნე ჩვევების გარეშე“
|
თებერვალი
|
17
|
კოლექტიური სვლა თეატრში
|
თებერვალი
|
18
|
გართობის საშუალებები: კომპიუტერული
თამაშები, ინტერნეტი,
მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
|
მარტი
|
19
|
კლასის საათი_ „ უსიყვარულოდ...“
|
მარტი
|
20
|
საუბარი : რა ვიცით ჩვენი ტრადიციების შესახებ
|
აპრილი
|
21
|
საუბარი საინტერესო პროფესიების შესახებ
|
აპრილი
|
22
|
ჩვენი უფლება-მოვალეობები
|
მაისი
|
23
|
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი შედეგების შესახებ
|
ივნისი
|
24
|
ექსკურსია ქალაქგარეთ
|
ივნისი
|
25
|
მიმოხილვა- წლის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
26
|
მშობლებისათვის
შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
კლასის კრებების საკითხები
|
შესრულების დრო
|
შემსრულებელი
|
1.მორიგეობის
დაწესება
3.ინვენტარის
განაწილება
4.ბავშვის
უფლებათა კონვენციის გაცნობა
5.მოსწავლის
ეთიკის კოდექსისა და სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
6.სკოლის
მიერ არჩეული სახელმძღვანელოების გაცნობა
7.შეფასების
სქემების გაცნობა
8.სადამრიგებლო
პროგრამის გაცნობა
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ოქროპირიძე
|
მშობელთა კრების საკითხები
|
შესრულების დრო
|
შემსრულებელი
|
1.
სკოლის
მიერ არჩეული სახელმძღვანელოების ჩამონათვალის გაცნობა
2.
შეფასების
კრიტერიუმებისა და სქემების გაცნობა
3.
სკოლის
შინაგანაწესისა და მშობელთა უფლება–მოვალეობების გაცნობა
4.
სადამრიგებლო
პროგრამის განხილვა
5.
მშობელთა
კომიტეტის არჩევა (3 კაცის შემადგენლობით)
6.
თითოეული
მოსწავლის ფსიქოლოგიური პორტრეტის შექმნის მიზნით კითხვარების შევსება
7.
კლასის
აკადემიური მოსწრებისა და დისციპლინის შესახებ ზოგადი საუბრები
8.
სიახლეები
აღზრდის სისტემაში და მშობელთა დამოკიდებულება
9.
მშობელი,
როგორც მაგალითი ბავშვის აღზრდაში
10.
წიგნი
ოჯახში, მოზარდში კითხვისადმი ინტერესის გაღვივება
11.უმცროსი სასკოლო ასაკი და მისი თავისებურებანი
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ოქროპირიძე
|
![]() |
ჩემი საყვარლები |
![]() |
მარიამ ჩალათაშვილი |
![]() |
ანსამბლი იბერიონის წევრები |
თიკა ლაფანაშვილი |
გიორგი ბოლოთაევი |
გიორგი და ირაკლი |
ირინა გოსტამაშვილი |
ანსამბლი იბერიონის წევრები |
ანსამბლი იბერიონის წევრები |
ნინი ბარისაშვილი |
ჩაფიქრებული თიკა |
ვიკა ხუნჯგურუა |
Комментариев нет:
Отправить комментарий